събота, 6 март 2010 г.

Палестинската сватба

Палестинската сватбата е от най-красивите снимки палестински наследство ярка, то отразява сватба снимки на палестински ми наследство на свръх младоженеца на булката Ан, когато подготовката са по начин да го преди няколко седмици, младоженеца, носете брадата и косата му Иясма не само на сватба, булка носят редовно дрехи дома Не поставяйте грим за лице или по друг начин, освен когато сватбената церемония, булката и младоженеца на двете деня на сватбата им чакам на тръни, и обещават до дни часове, минути, чакайки за този благословен път, който ще заседава в семейното начало отделно, една нощ на старата нощи , като често не се slucvа само веднъж, всяка от своя страна, мисля, какво е това на неговите задължения и права, всяко призоваване смелостта да бъде нормална в този ден, препоръки тях заразата от всяка страна, от хората на булката и младоженеца, като че ли на булката и младоженеца, Mqublan да спечели битката на първия спечелен от най-малко.
Преобладаващи традиции и обичаи на провинцията над суверенитета на палестинската култура и социална чувствителност на обществото и познания, освен ако един или и двете от тях са имали нездравословен образование в чужбина, Tthagafa съвременната култура, далеч от обичаите и традициите, те искат от него да бъде по пътя на съвременната сватба, когато сватбата е в залата на хотел, Концертът ще бъде смесена, всички се срещне с всяка друга страна, хората на булката и младоженеца, приятели и близки на гостите, с висок глас западна музика, често се смесва със звуците на музика и арабски танци корем, обикновено или обичаен Западните танц, който се движи тялото, всяка част на акробатични движения разкриват Тараб излишък не е в състояние да изпълнява само на младите хора на този ден, тъй като те не са били запознати с тези танци не са в ерата на родители и прародители, често са на такива сватби, центрове на палестинските градове и провинции, сватби и тези, които често не са стрелба израз на радост и щастие, но само на официални церемонии, танц и западната общински танц, и при завършване на сватба, на пътя към семейното начало Азиз, Елзимамир разстояние на автомобили, като предупреди, хора по улиците, че има сватба.
Картината е различна от традиционните палестински сватба, сватба в съвременния палестинския Западен характер, където мъже с Аришм ексклузивно интервю, където той ще дават съвети и насоки, в различни области, и народни приказки и др.
Характеризира с традиционните палестински фолклорни танци сватбата: например, дъбкех, известният палестински и скъпи за сърцето на всеки гражданин, особено нашите родители, баби и дядовци, а децата на палестинските села като цяло, и гражданите, които имат народна националната култура, които наследяват от нашите бащи и дядовци на мъжете и възрастните хора, наследство от песните, които наследствено Аудио и Алатаба Алмежана и позволяват Мооел и разговорни и популярни танци, \"Летящи\" и \"Алдхип\" ръка за ръка с традиционните танцови движения, които Ттрб ушите си и разклаща и се люлее с физическа тръпка, екстази, сватба, когато хората с Аришм не се различава особено от сватбата при жени с Арошм, Валзфп е за младоженеца и булката е свръх \"Хнаха\" и сватби и в двата случая декларация на всички знания и приятели, които имат най-малко са се оженил за нея, има Тнсух, има разлика в интензивността на ритъм, танц и движения, които са съизмерими с проституиращи мъже и жени секс, красивата булка шоу дрехите си пред роднините и приятелите си с гордост и Бмватнеа Хнаха и заобиколен от прекрасни песни да пеят и танцуват си танци, както обикновено, със звука на барабан или Хайде Дуфф, когато \"Самадп булка\" Всички на гръдния кош и весели щастлив със семейството си на булката и младоженеца, и техните роднини и приятели, и Троух булка обикновено напред-назад през няколко минути и преобличане и връщане ярките на дрехите си, ако гледате на модата, защото от дрехите им, включително и бродирани селско облекло, разбира се, често е ограничен на офертата за жени само от хора на двойката и Ахбаихма, танци и промяна често се променят рокли. Дъбка и песните на жените, природата художествена светлина, народни песни, подписан от красив израз на самостоятелно: \"Какво ти дос Даес Цауфер О, много Араис О Дада, ДОС Цауфер препятствието О О О Дада дълга шия, и изглежда най-مراتك, О Цауфер Хана е като Я. Куатц Дада ... ... ... ... т.н. \"няма да бъде завършен до след сватбата да вземе младоженеца Арошм с тях и да депозира семейството на булката си думата поверено Изпълнител:
\"Оставя много да ти ... .. Най-доброто от Бога ... ... и т.н.\".
В младоженецът носеше костюм в ярко този ден, приготвени специално за този ден, и не могат да бъдат използвани за носене, и не могат да ги носят само за брака си, както се вижда от младоженеца, че наистина, те ще променят облика и личността пред приятели и близки, те не са свикнали да го видите Лабс за костюм, и основател на вратовръзка на шията му, показва нов поглед към тях, показва, че той наистина младоженеца.
Обяд покана варират от сватбата на друга, най-разточителните Ваерс Бзкха счита за най-щедри хора, сватби най-дажби, хората считат, че развитието на младоженеца \", за да има случай\" или алчен, и в двата случая, гостите не би оставил храна, докато не е попълнено стомаси на ориз и месо В първия случай, обзавеждане земя Балбст и килими, и да опишат храна тави пълни с Реза и месо, и линия на няколко екземпляра от всяка тава, и тук, разбира се, когато ядат, като се използва за заместител ръцете лъжици, и счита, от една страна да си позволят да ядат повече, отколкото преди няколко супени лъжици, а в някои сватби, разпределението на пластмасови чинии, пълни с ориз и месо за гости, достатъчно, за да бъдат щастливи, използвани за ядене в този случай лъжици вместо ръце, храна, храна и в двата случая е по предназначение, което е да се осигури достойни условия на хранене и всеки е поканен, но за съжаление, останалата част от на хранителните стоки в първия случай от останалите храни във втория случай много, и собствениците на сватбата да разпространява тази храна на бедните, останали в района, ако те са бедни, а в повечето случаи, бедните, да го отхвърли или да я приеме, тъй като те считат за \"Напред храна\", и те знаят много добре какво трябва да ги снабдяват с храна, тя трябва да бъде от началото на обяд, а не към своя край, Вивол всички останали храни в кошчето.
Аз не ходя на палестинския оглед на сватбени ритуали и различни форми и диференцирани в цялата страна, всяка област, но за всеки палестински сватба село уникална, това, което исках да спомена, че има някои функции, които придружават такава сватба, исках да споменавам, че много от тях са положителни и няколко отрицателни За пример, на явлението \"зацапване\" всички на булката и младоженеца от семейството и приятели и близки, и се заплаща определена сума пари или подаръци в натура за булката и младоженеца, един от много положителни явления в палестинските сватба, тъй като това доказателство на взаимозависимост и социална комуникация между родители и приятели, като по този начин се намали тежестта на младоженеца и булката, част от високите разходи, направени от младоженеца да се оженят, която обхваща този вид подпомагане в много сватби значителна част от разходите на брака, това явление е почетен и положителни, и ще насърчи и оценка, защото те увеличават взаимодействие и съгласуваност палестински семейства с всеки друг, и тази проява на социалната солидарност, ние трябва да бъдем внимателни и да го насърчават и да работят за развитието на по-ефективно, което е част от нашата славна палестинец, трябва да се поддържа.
Един друг аспект на характеристики, включени в сватбата на палестинския предизвика паника и страх, а понякога и с феномена на огъня, израз на радостта и щастието, което води в много случаи на жертви сред гостите, и често водят до смърт, и не може да бъде изразена Баероцн радост и щастие, но работещи кръга от куршуми, колко голям ще бъде трагедия, когато радостта се превръща в мъка, ако абсолютно погрешно олово, и тази грешка, довела до убийството на един от гостите, които могат да бъдат убити роднини и близки на двойката, които дойдоха и благослови брака път , след това включете тази радост на скръб и болка, за един куршум изстрелян от която не е официална.
Този феномен, феноменът на стрелба по палестински сватби трябва да изчезне от палестинските сватба, тази сватба, която изобразява най-красива форма на палестинските наследство, той е отговорен за предотвратяване на това отрицателно явление на Палестинската сватба, особено след като това явление, са се разпространиха в последно време, водена да претендира за много жертви и много проблеми, обичате ли тази забрана трябва да бъде политическо решение или военен, или той трябва да бъде отчетена и повишаване на палестинския гражданин, че той трябва да действа с мъдрост и предпазливост, че броят на стрелбата, няма да увеличи радост, нищо, Напротив, тя се превърна в радост и болка с голям облак, ние сме абсолютно необходима.
Гахп камъни в селото и града, иск пред друг служител, за да се сложи край на това тревожно явление, няма нужда да се превърне в радост по лицата на двойката за мъката, стрес следващите няколко братя да се ожени за значението на предотвратяването Балофрах огън, така че не се обръщаме радостта си от скръб .
И друг феномен, който ние трябва да ги намалят, какво можем да го направим, феномена на екстравагантност и над процент се изисква в сватбата, за да се облекчи финансовото бреме върху плещите на бъдещ живот на двойката, ще получат тези внушения за глухи уши с мощни и влиятелни членове на палестинския народ, моля онзи

Няма коментари:

Публикуване на коментар